زیر بارون

زیر بارون
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زیر بارون و آدرس asal22.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دلم می گیرد یادت می کنم       وقتایی که شادم بازم یادت می کنم

وقتی سراغ دفتر خاطراتم میرم یادت می کنم

وقتی بارون میاد یادت می کنم    وقتی توی خلوت خودم غرق شدم و دارم

به روزایی که باهم داشتیم فکر می کنم      بازم یادت می کنم

وقتی صدای آواز دلتنگی یه نفررو می شنوم یادت می کنم

وقتی به...         این خیلی بده آدم با دیدن هر چیزی یاد یه نفر بیفته

اما بدتر از همه ی اینا اینه که نفهمی اون یه نفر چرا اینقدر برات عزیزه

که حاضری به خاطرش تنهایی رو به جون بخری

اما دروازه های دلتو به روی دیگران باز نکنی

مبادا         دیگران باعث بشن تو یادش نکنی



نظرات شما عزیزان:

میثم
ساعت15:22---28 شهريور 1391

هر روز بر روی دلم می نویسم
عاشقی تا اطلاع ثانوی ممنوع
یه رویای با تو بودن که می رسم
دیگر بار
دلم می لرزد

تو چه می فهمی
حال و روز کسی را که
دیگر هیچ نگاهی
دلش را نمی لرزاند۰۰۰!



maryam kumar
ساعت22:50---26 شهريور 1391
جوابم نکن مردم از نا امیدی
شاید عاشقم شی خدا روچی دیدی
خیال کن جواب منودادی اما
عزیزم جواب خدا رو چی می دی
همین جوری اشکام سرازیر میشن
دیگه از خودم اختیاری ندارم
من از عشق چیزی نمی خوام به جزتو
ولی از تو هیچ انتظاری ندارم
صبوریم کمه بی قراریم زیاده
چقدر بی قرارم من صاف وساده
عزیزم چقدر سخته دل کندن از تو
عزیزم چقدر تلخه کام من از تو
نزار زندگیم راحت از هم بپاشه
جوابم نکن مردم از بی جوابی
یه چیزی بگو پیش از اینکه بمیرم
به خوابم بیا پیش از اینکه بخوابی
شب از نیمه های زمستون گذشته
به خوابم بیا پیش از اینکه بمیرم
اگه پا به خوابم گذاشتی عزیزم
یه چیزی بگو بلکه آروم بگیرم


maryam kumar
ساعت22:49---26 شهريور 1391
تاریکی چون که تو نیستی و نورت نیست و هر جا که شمع حضور تو خاموش باشد آنجا ظلمت است و در ظلمت تنها مونس آدم دلتنگی است و دلتنگی حاصل جدایی دو روحی است که پیوندی از احساس خود را در این زمانه سیاه از دست داده اند و علاج این تاریکی و دلتنگی عشقی است که تنها امیدی است برای عاشق و تنها دلخوشی برای بودن و برای ماندن در این دنیای سیاه.بگذریم خبر ها گفتیم و مثل همیشه خبرها را با تو به پایان می برم چرا که همیشه پایان تاریکی ها و دلتنگی ها هستی .روزی که بیایی آن روز پایان همه چیزهای سیاهی است و چشمت دروازه نور است و صدایت سروشی است که به این دل طوفان زده آرامش می دهد.

امیر مهدی بی نشان
ساعت0:57---25 شهريور 1391
تــــــمنا دارم از آســـــــــمان
ک اگــــــــر حتـــــــی قطـــــره ای خوشبـــــــختی بــــــاریــــد
روی گونـــــــه اتــــــــــ ببـــــــارد..


ارمین
ساعت22:03---23 شهريور 1391
دل به دريا میزنم


دريا خروشان است...می میرم...


مگر در وقت جان دادن،تنت را سخت در آغوش خود گیرم


به دريا میزنم


دريا مرا سوی تو می آرد


اگرچه بوسه های سنگی اش بر قلب زارم زخم می کارد


maryam kumar
ساعت11:36---23 شهريور 1391
بعضی وقتا مجبوری تو فضای بغضت بخندی.
دلت بگیره ولی دلگیری نکنی.
شاکی بشی ولی شکایت نکنی .
گریه کنی اما نذاری اشکات پیدا شن...
خیلی چیزارو ببینی ولی ندیدش بگیری
خیلی حرفارو بشنوی ولی نشنیده بگیری!
خیلی هادلتو بشکنن و تو فقط سکوت کنی...


maryam kumar
ساعت11:35---23 شهريور 1391
آسمان وقف نگاهت گل من
مانده ام چشم براهت گل من
هر کجا هستی و باشی گویم
که خدا پشت و پناهت گل من


maryam kumar
ساعت19:57---22 شهريور 1391
ﺩﺭﺩﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﺰﺭﮒ ﮐﻪ ﺷﻮﯾﺪ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﺪ
ﺩﺭﺳـﺖ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ:
ﺯﻧﺪﮔــــﯽ، ﺁﻧﻘــــﺪﺭ ﺩﺭﺩ ﺩﺍﺭﺩ
ﮐــــــﻪ ﺍﺯ ﺩﺭﺩ ﻧﻮ،
ﺩﺭﺩ ﮐﻬﻨﻪ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻣﯽﺷﻮد


Mr.Saeed
ساعت11:24---22 شهريور 1391
صفـــر را بستند تا ما به بیــرون زنگ نزنیم

از شما چه پنـــهان ما از درون زنـــگ زده ایم.../.


maryam kumar
ساعت15:09---21 شهريور 1391
نمی دانم چرا واژه هایم سرد شده اند

در پس تاریکی شب بی معنا شده اند

نمی دانم چرا کلامم تلخ است

زیر اسمان شب بی رنگ است

نمی دانم چرا هستی ام می رود بر باد

خاطره های خوبم می رود از یاد


maryam kumar
ساعت15:09---21 شهريور 1391
ما زنده به عشقیم ولی عشق تب دوست

ما طالب مرگیم ولی در طلب دوست

ما تشنه دردیم ولی از غم هجران

درویش نگاهیم ولی با لب خندان


ارمین
ساعت23:33---20 شهريور 1391
درسته که یه روزی فراموش می کنی و یه روز دیگه فراموش می شی ولی اینو بدون فراموش شدگان هرگز فراموش کنندگان را فراموش نمی کنند

ميثم
ساعت22:40---20 شهريور 1391
در گذر از جاده ی زندگی آموختم
کسانی را که بیشتر دوست می داری
زود تر از دست می دهی.....!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ برچسب:, ] [ ] [ عسل ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید، روی قلبی نوشته بودن شکستنی است،مواظب باشید ولی من روی قلبم نوشتم شکسته است،راحت باشید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 202
بازدید کل : 88507
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 223
تعداد آنلاین : 1




دریافت كد ساعت

 

دانلود این اهنگ